Hoe kunnen we je van dienst zijn?
Kan ik het artikel retourneren als het niet voor mij werkt?
-
Ja. Natuurlijk, als je product beschadigd is of niet werkt zoals beschreven, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op en je krijgt 100% geld terug. Uitzonderlijke ondersteuning . U kunt contact met ons opnemen door uw bericht hier te sturen: Contactpagina
Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?
-
U ontvangt uw betalingsbewijs onmiddellijk nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u uw trackingnummer. Bij elke stap kun je het gebruiken om te zien waar je pakket zich bevindt door naar onze Track Order -pagina te gaan.
Biedt u een kwaliteitsgarantie voor alle producten die worden verkocht?
-
Absoluut! Als het product u niet bevalt of u vindt schade aan het product, neem dan onmiddellijk contact met ons op! We doen er alles aan om u de beste winkelervaring te bieden. U kunt gewoon contact met ons opnemen en wij zullen het voor u regelen!
Hoe kan ik met u in contact komen?
-
We behandelen de klantenservice via e-mail. Klik hier Klik hier om een chat met ons te openen en laat het ons weten als u vragen of opmerkingen heeft.
Bieden jullie een terugbetaling aan als ik het product niet leuk vind?
-
Absoluut! We bieden een volledige terugbetaling van uw bestelling als het product u niet bevalt of als het niet bij uw levensstijl past. Neem gewoon contact met ons op en we zullen dingen voor u oplossen. Er is geen nadeel. Onze klanten blijven rapporteren hoeveel het hen helpt in hun dagelijks leven!
Hoe bestel ik op jullie website?
-
Selecteer gewoon de aanbieding hierboven en klik op de knop 'Nu kopen'. Vul uw verzend- en factuurgegevens in en we zullen uw bestelling zo snel mogelijk naar u verzenden! De cheque is beveiligd met Paypal - Mastercard - Visa - AMEX.