Veelgestelde vragen

V: Kan ik het artikel retourneren als het niet voor mij werkt?

Ja. Natuurlijk, als je product beschadigd is of niet werkt zoals beschreven, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op en je krijgt 100% geld terug.

Uitzonderlijke ondersteuning . U kunt contact met ons opnemen door uw bericht hier te sturen:  Contactpagina 

V: Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?

A: U ontvangt uw betalingsbewijs onmiddellijk nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u uw trackingnummer. Bij elke stap kun je het gebruiken om te zien waar je pakket zich bevindt door naar onze  Track Order  -pagina te gaan. 

V: Biedt u een kwaliteitsgarantie voor alle producten die worden verkocht? 

EEN: Absoluut! Als het product u niet bevalt of u vindt schade aan het product, neem dan onmiddellijk contact met ons op! We doen er alles aan om u de beste winkelervaring te bieden. U kunt gewoon contact met ons opnemen en wij zullen het voor u regelen!

V:  Hoe kan ik met u in contact komen? 

A: We behandelen de klantenservice via e-mail. Klik hier  om een ​​chat met ons te openen en laat het ons weten als u vragen of opmerkingen heeft. 

V: Bieden jullie een terugbetaling aan als ik het product niet leuk vind?

EEN: Absoluut! We bieden een volledige terugbetaling van uw bestelling als het product u niet bevalt of als het niet bij uw levensstijl past. Neem gewoon contact met ons op en we zullen dingen voor u oplossen.

Er is geen nadeel. Onze klanten blijven rapporteren hoeveel het hen helpt in hun dagelijks leven!

V: Hoe bestel ik op jullie website?

A: Selecteer gewoon de aanbieding hierboven en klik op de knop 'Nu kopen'. Vul uw verzend- en factuurgegevens in en we zullen uw bestelling zo snel mogelijk naar u verzenden! De cheque is beveiligd met Paypal - Mastercard - Visa - AMEX.